Wydaje się, że istnieje wiele sporów, jeśli blogowanie jest nadal skuteczne w czasach mikro-blogów, takich jak Twitter i wiek mediów społecznościowych, takich jak FaceBook. W hotelu września prowadzimy blogi hotelowe i osiągamy dobre wyniki dzięki przemyślanej strategii. I to jest klucz do marketingu internetowego hotelu, trzeba mieć plan, aby gdziekolwiek się znaleźć.
Prowadzimy różnego rodzaju blogi hotelowe, dla różnego rodzaju obiektów noclegowych. Wszystkie blogi mają unikalny wizerunek i podejście. Ważne jest, aby blog łączył się z Twoimi gośćmi.
Bardzo efektywnym rozwiązaniem jest wykorzystanie bloga jako swoistego internetowego przewodnika po recepcji lub przewodnika turystycznego dla gości hotelowych. Jako kolejny krok, zawartość ta pozwala nam zaangażować naszych gości, jak również innych podróżnych i dowiedzieć się o tym, co dzieje się w miejscu docelowym poprzez FaceBook. Promując lokalne wydarzenia na Facebooku i uczestnicząc w dyskusjach na innych stronach, tworzymy więcej szumu wokół naszych marek. A w rezultacie nasze strony blogowe bardzo się podobają. Bardzo subtelnie rozwijamy w ten sposób sferę wpływów marki.
Ale blogi mogą również wykraczać poza media społecznościowe. Optymalizacja wyszukiwarek jest silnym potencjalnym elementem strategii bloga.
Niektóre z artykułów blogowych, które stworzyliśmy, zajęły wysokie pozycje w wyszukiwarkach i osiągnęły główny ranking. Najważniejszy jest tu czas. Musisz opublikować artykuł na blogu na długo przed wydarzeniem, aby móc wziąć udział w rywalizacji. Pomyśl o dwóch lub trzech miesiącach!
Unikamy nadmiernej komercjalizacji i nigdy nie będziemy wysyłać specjalnych ofert do naszych abonentów blogów hotelowych.

Promujemy jednak pewne wydarzenia, a na dole lub na boku artykułu na blogu zamieszczamy link do powiązanej z nim oferty specjalnej lub do strony głównej.

W ten sposób treść nie jest postrzegana jako inwazyjna przerwa, ale jako cenna i przydatna informacja o tym, co należy zrobić.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here